SKYCO

متخصص درامور کامپیوتر

SKYCO

متخصص درامور کامپیوتر

چگونه باتری لپ تاپ ما شارژ بیشتری نگه می دارد؟

داشتن شارژ کافی باتری لپ تاپ ، مخصوصا زمانی که خارج از محل کار هستیم و دسترسی به منبع برق هم نداریم  ، خیلی مهم می باشد بویژه برای کسانی که اکثر کارهای خود را با لپ تاپ انجام می دهند و می خواهند تا بدون دغدغه و نگرانی به باتری لپ تاپ شان کارهایشان را انجام دهند.

 


اکثر شما نکاتی را در این خصوص بلد هستید که یا با تجربه آن را آموخته اید و یا کسی که آشنایی با این امر دارد به شما آموخته است . ولی شاید همه نکات کلیدی و مهم درباره استفاده صحیح از لپ تاپ را بلد نباشند.اگر وقت بگذارید و تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید ، شما نکات علمی را یاد می گیرید تا بتوانید عمر باتری خود را افزایش دهید .
۱-    اگر شما در یک فروشگاه هستید و می خواهید یک لپ تاپ خریداری نمایید ، بدنبال لپ تاپی باشید که پردازشگر آن کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی در پردازش را داشته باشد ، مانند CULV )  Intel’s Consumer Ultra-Low Voltage) که برای افزایش عمر باتری لپ تاپ طراحی شده اند.
۲-    در  مرحله دوم ، نور صفحه نمایش لپ تاپ خود را به آنقدر کم نمایید تا برای کار کردن با آن مشکل نداشته باشید ، چون بیشترین مصرف کننده انرژی باتری شماست. برای همین نور محلی که از لپ تاپ استفاده می نمایید بسیار مهم است چرا اگر نور آن محل مناسب باشد شما نیازی به افزایش نور صفحه نمایش خود ندارید.معمولا برای کاهش نور صفحه نمایش لپ تاپ خود از کلید Fn و کلید های کاهش و افزایش نور استفاده می شود.اگر سیستم عامل لپ تاپ تان را تغییر داده اید و درایو مربوط به آن را نصب نکرده اید و یا در اینترنت یافت نشده است بهتر است که از داخل Control Panel  در ویندوز اینکار را انجام دهید.<b

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد