SKYCO

متخصص درامور کامپیوتر

SKYCO

متخصص درامور کامپیوتر

ایتنا - شرکت شارپ از تولید گوشی هوشمند جدیدی خبر داده که فعلا وارد بازار ژاپن شده و قرار است در آینده نزدیک به دست دیگر کاربران در بازار جهانی برسد.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، طی ماه جاری میلادی سه مدل از این گوشی هوشمند وارد بازار ژاپن شد که هر سه مدل به سیستم‌عامل متن‌باز اندروید مجهز شده بودند.

یکی از این سه مدل که به صورت تاشو طراحی شده، شامل دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود و نمایشگر سه‌بعدی را در خود جا داده است و در عین حال کاربران می‌توانند از آن به عنوان گیرنده تلویزیونی استفاده کنند.

دو گوشی هوشمند دیگری که شرکت شارپ روانه بازار کرده است نمایشگر لمسی بزرگ ۷/۳ اینچی و ۲/۴ اینچی دارند که علاوه بر آن کلیه امکانات مورد نیاز کاربر را نیز شامل می‌شوند.

برای این گوشی‌های هوشمند سیستم رابط HDMI ر نظر گر فته شده است و کاربران می‌توانند آن‌ها را به نسل جدید گیرنده‌های تلویزیونی باکیفیت و شبکه‌های DLNA نیز متصل کنند.

شرکت شارپ بخش قابل ملاحظه‌ای از بازار تلفن‌همراه ژاپن را در اختیار دارد که متاسفانه در خارج از این کشور موفقیت چندانی در این حوزه ندارد و تنها گیرنده‌های تلویزیونی و دیگر محصولات الکترونیکی آن در بازار جهانی شهرت دارند.

با این وجود شرکت شارپ اعلام کرده است که قصد دارد این گوشی‌های هوشمند اندرویدی جدید را به زودی وارد بازار جهانی کند و بر اساس تصمیمات جدید اتخاذ شده، از این پس حضور پررنگ‌تری در بازار جهانی داشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد