SKYCO

متخصص درامور کامپیوتر

SKYCO

متخصص درامور کامپیوتر

با نوکیا اختراع کنید و آینده را بسازید


پروژه Invent with Nokia ابتکار جدید نوکیا است که مردم را تشویق می‌کند تا ایده‌های عالی خود برای محصولات آینده و سرویس‌های پیشِ رو با نوکیا به اشتراک گذارند.

به گزارش ایتنا، اگر یک ایده به ثبت رسید، نوکیا بابت آن به شما دستمزد می‌دهد.

داشتن یک ایده خوب تنها یک طرف قضیه است. عملی کردن و به ثبت رساندن یک ایده اغلب بسیار مشکل‌تر از خود آن است؛ علاوه بر این هم هزینه‌بر است و هم وقت‌گیر.

بنابراین به ندرت ایده‌ها ثمربخش هستند و به نتیجه می‌رسند. آیا می‌دانید اگر شما ایده جالبی در مورد محصول آینده یا قابلیت یا سرویس جدیدی در ذهن دارید چه باید بکنید؟

نوکیا به تازگی برنامه جدیدی را معرفی کرده که با کمک آن همه می‌توانند ایده‌‎های خود را ارائه دهند.

وب‌سایت Invent with Nokia برای ارائه ایده‌های همه، در اختیار شماست.

حتی اگر یک ایده‌‎پرداز تمام‌وقت نیستید و یک ایده مبتکرانه و مفید دارید که می‌توان آن را در سرویس‌ها و محصولات آتی نوکیا به کار برد، دست به کار شوید و فقط کافیست تصور کنید که ایده شما توسط شرکتی مثل نوکیا به واقعیت بپیوندد و عملی شود.

برای اینکه ایده خود را ثبت کنید باید در وب‌سایت مربوطه عضو شوید و اطلاعاتی غیرمحرمانه در مورد ایده یا اختراع خود با نوکیا در میان گذارید.

اگر ایده شما پذیرفته و در نتیجه ثبت شد، پاداش مالی آن ارزش زحمتی که کشیدید را خواهد داشت و ممکن است در آینده اگر محصول یا سرویسی بر پایه ایده یا اختراع شما تولید شد و مشتری‌ها از آن راضی بودند، باز هم به شما پاداشی پرداخت شود.

علاوه بر پاداش مالی، شما به شهرت می‌رسید و به عنوان مخترع آن اثر یا ایده به همه دنیا شناسانده می‌شوید و همه می‌دانند که شما که هستید.

هم اکنون هزاران نفر برای نوکیا در حال فکر کردن در مورد ایده‌های مبتکرانه جدید هستند، اما با قرار دادن این ابتکار در اختیار مردم سراسر جهان، بی‌شک نوکیا طرح‌های جدید و هیجان‌انگیزتری را خواهد دید.

اگر یک ایده عملی دارید عضو وب‌سایت Invent with Nokia شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد